Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

fredag, november 02, 2007

Sejsallad: Oväntad inspiration

Inget ont som inte har något gott med sig. I förrgår åt jag en fisksallad på en sanslöst dålig asiatisk krog i Köpenhamn (slaktas snart på en matsajt nära dig). Genomförandet var uselt men idén var inte så dum. Så eftersom jag är sjuk idag ska jag pallra mig upp och tillaga sejen från Årstiderna på liknande sätt (recept snart på en matsajt nära dig). Så kan jag och min man äta den kalla firren i morgon när han kommer hem från London och jag har mer aptit. Ett annat knep är att laga den så här.

Märks det? Jo, det känns lite motigt att blogga nu eftersom jag snålt vill spara alla godbitar till Taffel.se. Om någon anmält sig för sent för att få gårdagens nyhetsbrev från Taffel.se är det bara att mejla mig (Lisa/snabela/taffel.se) så skickar jag det manuellt.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida