Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

torsdag, november 01, 2007

Pusskrogen i morgon?

Alltså jag förstår det hela lite. På Judit & Bertil är stämningen så varm att man älskar hela världen. Vissa lite mer än andra. Jag brukar vara kärvänlig även de kvällar jag inte har en barnota på 946 pix. Men bara med min man så de skapar ju inga rubriker.

I morgon på Bergsunds Strand 38 17-19 är jag och the usual suspects där och skålar in helgen.
Välkommen!

Taffels första nyhetsbrev har precis gått iväg, sajten står uppdukad om några veckor. Om du har problem att öppna länken i bekräftelsen: kopiera och klistra in i din webbläsare.

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas Taffel blir bra...och hoppas ni tar betalt för det också. Förresten är nya bok helt fantastisk!

15:37  
Blogger Lisa sa...

Johan: Tusen tack! Det är ett helt eget projekt så vi tar inte betalt utan driver det.

15:57  
Blogger Björn sa...

Jag, M, mfl ska äta där vid 19, så då om inte förr dimper vi in...

00:24  
Anonymous Anonym sa...

Synd att man inte såg detta tidigare ;) Puss

23:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida