Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

måndag, oktober 29, 2007

Tut i egen lur

Igår föreläste jag i Farstorp. Det är det roligaste som finns att komma ut i "skogen", som arrangörerna själva stolt uttryckte det, och upptäcka vilken nyfikenhet det finns på nya smaker. En bra bit över 100 personer bekantade sig med sichuanpeppar, umami och konsistenser som förbryllade. Och ställde smarta, roliga frågor. Farstorp har från och med nu en speciell plats i mit hjärta.

Kanske vill ni ha en smakshow som julunderhållning på ert företag, bibliotek eller förening? Eller en matlagningskurs? Kontakta mig gärna!

I morgon ska jag spana in senase nytt i Köpenhamn. Idag ska jag äta vad jag misstänker är Malmös mest prisvärda lunch. Och glädjas över hur många som anmält sig som prenumeranter Taffels nyhetsbrev. Berätta om Taffel för alla ni känner, vi behöver all gräsrots-PR vi kan få. Vi lovar att ge allt vi har tillbaka!

Etiketter: , , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej!
Tack så hemskt mycket för din härliga kommentar i min blogg! Blir allldeles varm och glad... :-D
Kul att du kikar in i bland!

13:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida