Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

fredag, augusti 18, 2006

Smart drag Ericsson?



Grattis till mig!
Sony Ericsson har lånat mig en K800i att testa. Den är hänförande. Vad klotskallarna på Ericsson missade är att jag är universums sämsta fotograf. Darrhänt, nervös och förvirrad. De bilder jag tar med den avancerade mobilkameran kommer enbart avskräcka potentiella köpare.
Min bristande kameravana leder inte bara till att jag tar usla bilder rent tekniskt, eftersom jag är så förfärad av själva processen blir motiven urtrista. Det här är min väninna Åses basilika. Varenda jävla människa utom jag får basilikor att frodas. Jag tror det har med kärlek att göra.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

De tre tjejerna i köket har tipsat mig om denna "basilikakruka" från EvaSolo:
http://www.evasolo.dk/products-flowerpot.html

Ska införskaffa en sådan och hoppas den ersätter kärleken :)

13:00  
Blogger Jessica sa...

Min basilika dör också. Om det kan vara till tröst. En tre veckors sjukhusvistelse och anhöriga som hade annat i tankarna än mina kryddväxter gör ju sitt till också. Jag ska sluta att kultivera frön.

15:51  
Anonymous Anonym sa...

"Jag tror det har med kärlek att göra."


I så fall har jag blivit gammal och bitter. För tio år sen liknade mitt kök ett basilika-amazonas. Nu växer de tre centimeter - max :(

17:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida