Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

måndag, augusti 07, 2006

Ansiktslyftning

I levande livet är jag ganska äckligt plikttrogen och kommer i regel för tidigt till alla möten och blir oerhört sur när andra kommer för sent eller bryter avtal. Missar jag en deadline har jag alltid en fenomenal och oftast plausibel ursäkt. ( Den bästa ursäkt jag hört var dock på universitetet då en kursare på Idéhistorian inte kunde lämna in en PM i tid för att hans get fått ont i ett öga. Där ligger jag i lä.)
Bloggen tycks vara det ställe där jag lär mig vara en mer svekfull, mindre enerverande moraltant. I drygt ett år har jag här ogenerat lovat ditten och datten utan att hålla det. I synnerhet har jag bedyrat att bloggen snart, snart ska slippa ur sin fula standardmallskostym och slinka in i något mer klädsamt. Tack vare formgivaren/illustratören Aase Torstensson och min medberoende Johan har nu Matälskaren äntligen blommat ut lite. Det här är bara början. Jag törs nästan utlova fler små förändringar. Snart. Kanske. Om geten håller sig frisk.

7 kommentarer:

Blogger peblin sa...

Roligt!

Ska bli kul att se vad geten kommer med framöver :)

En liten synpunkt: loggan i toppen länkar till din Flickr-ström och inte till "toppen" av bloggen - jag brukar klicka på loggan för att komma tillbaks till början.

(Men det är en himla massa fina bilder du har på Flickr :) )

10:57  
Blogger Brazilian Linda sa...

Tjusigt! Där ligger man i lä.. Väntar då på den utlovade forstättaningen :)

13:05  
Blogger rosa fluff sa...

Det ser lovande ut. Kämpa på.

23:41  
Anonymous Anonym sa...

Ser rätt najs ut. :-)

10:58  
Blogger Översättarhelena sa...

Vad fint det blev. Sköna färger och söta sextiotalsinspirerade bilder.

11:08  
Anonymous Anonym sa...

Oh, så läckert! Och som helena sade, sköna bilder! Som direkt från mammas sextiotals-kökshanddukar. Kul att du är tillbaka i rutan igen!

09:46  
Blogger Eva sa...

Älskar Din sida!

Men... Väntar fortfarande på "rätt svar" i Din efterlysning - var det citroneukalyptus, och var är priset...?

Hälsningar från mitt grönsaksland på Österlen,
Eva

22:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida