Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

onsdag, maj 17, 2006

Favvobloggarna

Och nu över till någonting helt annat ... Tänkte tipsa om några fetfina bloggar som jag läser nästan varje dag.
Redaktörn har rullat ut ur garderoben. Jämte den alltid nyvässade analyserande Vassa Eggen skriver han bäst (men mer provocerande) om media. Vem behöver Resumé?
Sen måste jag nämna überbloggaren Erik på MyMarkup som har koll på så mycket att det är skrämmande. Och Isobel som förenar skärpa med känsla på ett sätt som gör henne unik. Dessutom skriver hon så innerligt om mat att ögonen tåras på den mest förhärdade matnörd. Kan knappt bärga mig tills hennes roman kommer. Linna skriver om sig själv på ett naket sätt som får en att bli förbannad över att hon inte skriver en roman. Lotten har bjudit mig på många fina stunder med sina litterära gåtor och sitt underfundiga kåserande.
Mumsiga matbloggar hittar ni till höger. Måste säga att Ilvas fotoblogg ligger mig extra varmt om hjärtat. Inte minst för att hon utvecklats så som fotograf. Ja, jag är avundsjuk!
Jösses! Höll på att glömma Johnny som är den störste konstnären av dem alla. Ingen har som han föstått att utnyttja bloggandets särart.

Tack för att ni förgyller min vardag och skäms för att ni förstör min arbetsmoral!

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tackar för många roliga blogg-tips. Eftermiddagen är räddad. Matbloggs-beroende som man är ska jag även kika igenom din blogglista!! =)

Mvh

Vickan

15:16  
Anonymous Anonym sa...

Vi som h a r dålig arbetsmoral vil gärna dra ner andra i samma träsk för att känna oss mindre ensamma där.

15:35  
Blogger Ilva sa...

men vad AR arbetsmoral for nagot undrar jag...Tack Lisa for dina vanliga ord!

17:03  
Anonymous Anonym sa...

Heja Ilva!

Hennes home-in-space är min favorit också!

19:31  
Anonymous Anonym sa...

Trevligt med nån som tipsar om lite olika bloggar. Jag tycker alltid är intressant att se vilka bloggar som andra besöker. Kan inte komma underfund med om bloggbesökandet speglar vem man är eller om det bara är ren och skär nyfikenhet som gör att man besöker andras bloggar och tar del av deras liv. Jag får blogga vidare och se om jag kommer på svaret...

20:02  
Blogger Lotten Bergman sa...

Jag tackar! Och så ska jag berätta att din macka med avocado, rödlök och peppar gör jag nästan varje dag.

23:47  
Blogger Erik Stattin sa...

Tack så väldans! Du gjorde min dag, och vecka också nog. Att förstöra andras day jobs är mitt night job.

09:28  
Blogger Lisa sa...

Tack för alla tack!

09:35  
Blogger Isobel Hadley-Kamptz sa...

Å hjärtat! Tack själv. Du är ju inte så dålig på att förstöra arbetsmoralen själv heller, med inbjudningar mitt på blanka eftermiddagen.

14:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida