Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

tisdag, november 06, 2007

Grattis alla läsare!

Ingen har väl missat att Weird Science numera har den bästa tevebevakningen i Sverige. Gladast är jag över att se Emma där. Om jag inte vore så genuint ointresserad av teve skulle min arbetsro vara fördärvad. Vet inte varför, men jag tittar på teve i snitt två gånger i månaden. Oftast på hotell.

Obehaglig insikt: Jag är numera mest intresserad av envägskommunikation när jag själv är avsändare. Och helst ska jag ha betalt för det. (Med undantag för riktigt bra film: Hyr omedelbums Notes on a Scandal.)

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Tack snälla för glada tillrop!

20:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida