Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

söndag, september 02, 2007

Veckans matnördar: Zaba och Linda

OK, veckans matnörd blev stammisen, den kunniga Zaba vars beskrivning av en Duracell-kanin fick mig att kippa efter andan av vällust. Lager var god tvåa med sitt mortlande. Till skillnad från Bokhora som utlovade fräck fredag och sedan bjöd på ett measly o-tips. Fegt!

Eftersom Zaba inte har en blogg ännu blir det henens väninna Brazilian Linda som får stå i strålkastarljuset. Inte mig emot, jag diggar Linda skarpt. Kommer upp på hedersplats snarast!

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gigha?!? Heter jag inte Zaba? :)

Vad synd att du kommer hit till London lagom till att jag åker till Spanien (3-10). Maste pallra mig över till Stockholm någon dag så vi kan mötas upp.

Har inte möjlighet att gästblogga nu pga tidsbrist men det finns en chans till att det som hände hamnar i någon svensk tidning för att varna svenska ungdomar. För det var för att få slut på utnyttjandet av dem som jag och partnern (Duracellkaninen) gjorde vad vi gjorde ;)

Hoppas du får det trevligt i Oxford och London.

Zaba
London

PS vad var det för restaurang dina bilder i Time Out rörde jag läste nog den men tyvärr sa behöll jag inte tidningen.

00:30  
Blogger Brazilian Linda sa...

Grattis till Zaba och tack för hedersplatsen säger jag!
Jag får nog börja importera tryffelolja och sparris... :)
Ha det så skoj i London Lisa!

13:41  
Blogger Lagers tabberas sa...

Med tanke på att man i sportvärlden plötsligt tycker alla fjärdeplaceringar och sjundeplatser för svenskarna i friidrotts-VM nästan är lika bra som medaljplats så är ju det faktum att komma tvåa rent hedrande - tack för det! Och grattis Zaba.

14:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida