Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

tisdag, augusti 29, 2006

Assistent sökes!

Sorg! Den eminenta Emelia flyttar till Tüskland. Vad göra? Jo, anställa en ny assistent till Matlabbet. Arbetstid 5-15 timmar i veckan. Mycket varierande arbetstider. Hyfsat betalt.
Uppgifter i den ordning de förekommer:
• Städning (måste utföras trallandes, i alla fall mentalt)
• Sortera mina papper (utan syrliga kommentarer)
• Assistans vid matfotograferingar och matlagninskurser (diskning och uppmuntrande tillrop)
• Provlagning av maträtter
• Springa ärenden (handla mat, gå på posten)
• Annat (beroende på hur min verksamhet utvecklar sig)
• Dessutom finns möjlighet till extraknäck för Ingrid (matprojektledare)


Du ska vara mycket ordningssam, flexibel, glad, snäll, matintresserad och med en uppriktigt vilja att göra ett bra jobb. Det är plus om du gillar det svenska språket och behärskar engelska väl.
Jag har inget emot en ambitös assistent med planer på en egen karriär. Men det här jobbet handlar mest om ganska enkla uppgifter. Jag söker inte en kreativ samarbetspartner utan någon som avlastar mig från det jag tycker är tråkigt.
Jag kommer också att titta igenom gamla intressanta ansökningar. Men om du sökte tjänsten förra gången får du gärna påminna mig om att du finns.
Mejla eminenta Emelia om du har frågor. Hon ger dig en ärlig bild av hur hon har haft det. matlabbet/snabela/gmail/punkt/com

7 kommentarer:

Blogger Jessica sa...

Visst sjutton är jag intresserad men jag bor i Västerås och jobbar på myndighet... attans...

12:47  
Anonymous Anonym sa...

Oskar skulle väl vara perfekt för jobbet? :)

14:57  
Blogger Jessica sa...

Jag skulle kunna klara mig på timmarna, däremot skulle kostnaden för själva pendlingen överstiga lönen...

16:01  
Anonymous Anonym sa...

-> Max: Javisst! Hade gärna sprungit ärenden åt Lisa i utbyte mot lite av hennes kunskap. 60 mils pendlingsavstånd + drygt heltidsarbetande + 2 barn = faktorer som gör att jag ännu inte postat min ansökan :)

16:31  
Blogger rosa fluff sa...

Allt lät ju jättebra bra, utom det där med matlagningen.
Attans!

19:23  
Blogger Hanna sa...

måste det vara en ambi-tös? Kan det inte vara en ambi-påg?

16:56  
Anonymous Anonym sa...

-> Ondskan: Du ser allt! Inte nog med att du kör tax :)

19:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida