Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

måndag, juni 11, 2007

Skojsigt värre

kesofiberDet finns många saker man gör för att vara lite snyggare i baddräkt. Men hur snygg du än blir av Keso Fiber är det inte värt det. Jag lovar. Efter första tuggan blev jag iofs sentimentalt tårögd. Visioner av barndomens räder på Buttericks flimrade för min inte syn. För visst måste det vara ett skämt? Tänderna klistras ihop så att det knirkar när man ska dra i sär dem. Fast då känner du ju smaken bättre. Eller värre. Otyget är har en räligt fadd och inulinsöt karaktär. Nej, det här är inte människoföda utan en happening. Undrar hur smal man blir om man äter en gummiflint?

Etiketter: ,

7 kommentarer:

Blogger görel sa...

Man blir ännu smalare om man inte äter Keso Fiber, så på så sätt är det ju bra. Men vad är egentligen en gummiflint?

22:32  
Blogger Lisa sa...

Nej söta Görel, Keso Fiber innehåller så kallade minuskalorier. En minuskalori äter helt enkelt upp de riktiga kalorierna, ungefär som en liten pacman. Eller dimunitiva svarta hål.
Det enda som är bra med Keso Fiber är att man inte saknar den om man förläger den.

22:41  
Blogger Lisa sa...

Eftersom du är så obildad har jag nu lagt ut en länk åt dig. Inte att förväxla med gummifint, vilket kan leda till graviditet och därmed oönskad viktökning.

22:42  
Blogger görel sa...

Tack för att du upplyste mig. Lustigt, normalt sett vill ju herrarna dölja sin kala hjässa! Men jag förstår ju att det kan finnas tillfällen då man vill ikläda sig en annan skepnad.

- Minuskalorier låter väldigt bra. Finns de med chokladsmak tro?

22:56  
Anonymous Anonym sa...

Du kanske är dum, görel...men du är rätt rolig!

07:46  
Blogger Magnus sa...

Minuskalorier????

Är ni viktväktare hela bunten, eller?

Keso är väldigt proteinrikt, menar ni att det bygger muskler som därefter bränner fett...?

Hur många minuskalorier måste man äta innan man svälter ihjäl?

14:04  
Blogger Åsa sa...

Det var allvarligaste det vidrigaste jag smakat!

09:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida