Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

fredag, maj 04, 2007

Morgonbekymmer

Min mans barn har förmodligen en allvarlig defekt. De är aldrig arga (minns inte när de höjde rösten sist), alltid lydiga, aldrig tjatiga och nästan alltid glada. Bara lite petiga med maten, fast vi äter ju kanske inte som normala människor.
Det enda är att de alltid ska gosa på morgonen när jag dricker kaffe i sängen, vilket lett till att alla lakan är kaffefläckiga.
Eh, egentligen skrev jag det här inlägget för att påminna om att på måndag utses Veckans matnörd. Så ni kan passa på att argumentera för ert favoritförslag på användningsområde för hibiskussalt.
PS.
Har jag förresten tipsat om den här välskrivna bloggen?

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Space babe sa...

Vad skönt att ni har en sån bra relation. Jag tror att barnens lätthanterlighet beror på att du har en väldigt bra man. Och att du är en bra extramamma.

17:01  
Blogger Lisa sa...

De har en bra mamma, då behöver man inte vara extramamma utan mer bara sig själv. Jag hade en väldigt nära relation med min farmor så jag försöker vara lite sån.

17:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida