Så behandlar man sura kunder
Sbabbt och fullkomligt rätt svar. De får en chans till. Trots att det inte är snällt för miljön att maten hamnar i slasken. Jag har mandarinsug!
Hej Kära Kund ,
Tack för ditt mail! Vi beklagar verkligen att du fick dåliga varor från oss och förseningen som blev igår. Vi krediterar omgående det som inte var av bra kvalitet. Tack för att du låter oss veta detta! Ibland blir det fel och vi har 7 dagars reklamation för våra kunder. Detta betyder att vi drar bort kostnaden av dessa varor från din leverans och du kommer att ha till godo på ditt konto.
Hör gärna av dig om du undrar över något!
Vänliga Hälsningar
Erika
Årstiderna
Hej Kära Kund ,
Tack för ditt mail! Vi beklagar verkligen att du fick dåliga varor från oss och förseningen som blev igår. Vi krediterar omgående det som inte var av bra kvalitet. Tack för att du låter oss veta detta! Ibland blir det fel och vi har 7 dagars reklamation för våra kunder. Detta betyder att vi drar bort kostnaden av dessa varor från din leverans och du kommer att ha till godo på ditt konto.
Hör gärna av dig om du undrar över något!
Vänliga Hälsningar
Erika
Årstiderna
0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida