Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

onsdag, september 20, 2006

Storstädning

Jag har sorterat bort några länkar till höger. Inte för att de leder till tråkiga bloggar. Absolut inte! Men eftersom många mejlar och vill att jag ska lägga ut en länk till just deras blogg, svämmar det över helt om jag petar in alla. Så nu är det bara länkar kvar till de bloggar jag läser ofta och som uppdateras ofta. Det finns andra som har omfattande och välvårdade länksamlingar och är bättre på att uppdatera dem. Jag kommer att länka mer till amdra bloggar i inläggen i stället.
På begäran kommer det fler tema-arkiv för att läsare lättare ska hitta gamla saker jag skrivit på bloggen. Och för att jag ska hitta dem ...

2 kommentarer:

Blogger Jessica sa...

Alice länk är bruten; det är ett typo, infood snarare än on :).

12:03  
Blogger Alice sa...

Sweetheart, jag skulle just säga samma sak. Fast för just dig är jag gärna Brax in food.

00:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida