Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

lördag, augusti 05, 2006

Vilsen

Som det klokt påpekades i kommentarerna startar inte Bondens Egen Marknad förrän den 12:e. Vad göra? Kanske blir det en trösttur till Hötorgshallen men grönsakerna på självaste Hötorget brukar jag undvika sorgfälligt. Jag har helt enkelt blivit arg och besviken för många gånger.
Det enda positiva i eländet var att jag tack vare nya trevliga bekantskapen Marten hittade den här erotiska sajten i morse.
Apropå elände deltog jag under tisdagen i SvD:s stora kräfttest. Inte blev man glad.
Läs resultatet själv här.

svd_kraftjury_negremsa

3 kommentarer:

Blogger Lisa sa...

Jädrar! Nu strödde du salt i såren. Och nästa lördag är jag borta.

15:03  
Blogger The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Vad fin din nya blogg-sida blev!

23:11  
Blogger Lisa sa...

Samma gamla skit! Bara att duktiga Åse ritat ett nytt huvud och min söta man har satt in det.

23:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida