Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

söndag, april 23, 2006

Kvinna med koll

Jag är tämligen indifferent inför DN PåStan. I ärlighetens namn läste jag den knappt ens när jag jobbade för den. Däremot gillar jag Redaktör-Elin skarpt. Därför listar jag henne nu till höger.

Tjata gärna på henne så att hon uppdaterar oftare. Hon har nämligen både koll och kvalitetskänsla när det gäller fik och krogar. Bara en sån sak att hon blir upphetsad av clotted cream. DN PåStans genomsnittlige läsare tror säkert att det är en ny hårgucka från Bed Head.

1 kommentarer:

Blogger Kinna Jonsson sa...

Tjingaling, provade din Elin på stan länk till höger. Funkar inte. Tänkte du kanske vill fixa till den.

14:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida