Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

tisdag, november 08, 2005

Okejrå!

Eftersom många vill ha min mejladress kan ni numera hitta den om ni klickar på mitt namn till höger. Bara snälla saker, tack!
Men om ni vill såga mig så gör det helst rejält och med entusiastiska frustande rallarsvingar. Som här till exempel! En effektiv och underhållande kur mot hybris.
Det är kul att få frågor men ibland har jag inte tid att svara. Så förlåt om det kan ta ett tag! Alla frågor och svar av allmänintresse (som är ett fint ord för jävligt skoj) läggs ut på bloggen.
Uppdatering!
Trist när ens belackare gör en storpudel. Jag känner mig liksom tom invärtes. Tur att Sandras alter ego fortfarande tycker att jag suger så att jag slipper förändra min världsbild helt.

5 kommentarer:

Blogger Jessica sa...

Den var ju välavvägd och um... välformulerad... Hon gav tydligen upp efter sommaruppehållet och det var väl kanske lika bra...

Det är bra att du tar det på rätt sätt. Att det finns folk som är puckade på ett eller annat sätt och de har ju också rätt att bebo planeten. Tror jag.

/En annan småväxt matnörd

15:02  
Blogger Ilva sa...

Det ar inte ens vart en kommentar tycker jag! Lat oss leva och lata leva! Norda pa Lisa!

09:30  
Blogger Lisa sa...

Asch, jag är inte så känslig längre och skrattade gott. Själv skulle jag aldrig i livet skriva något liknande eftersom man inte vet vad som sårar en människa man inte känner. Men en del människor saknar grundläggande empati med främlingar. Den sorten skriver sällan elakheter under eget namn.

Ilva: din blogg blir bara bättre och bättre! Och vilka bilder du tar! Hör av dig om du kommer till Stockholm så bjuder jag på något gott.

09:53  
Blogger Ilva sa...

Ok, deal! Kommer ngn gang efter jul hoppas jag, jag hor av mig!! Tack forresten!

12:46  
Anonymous Anonym sa...

Nämen oj.. tjejen gick nog på en diet bestående av taggtråd eller nåt.. :o

22:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida