Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

måndag, augusti 15, 2005

Matkaravaner!


Lisa6_300
Originally uploaded by forare.


Att vara Förare utan karavan är milt sagt nesligt efter att i två år varit Malmös trägnaste kamel. Därför kommer jag att gästspela på Streets matfestival 17:de och 18:de september. Dessutom planerar jag smakshower på krog under de närmaste månaderna. Här publicerar jag därför en egotrippsbild.
Dessutom vill jag påminna om att Dag Hermelins omåttligt populära matkaravaner runt Hötorget dragit igång igen. Deltagarnba har varit så euforiska över Dags prestationer att jag nästan blivit förnärmad. Hela våren har det varit stört omöjligt att få tag på biljetter men nu finns det ströplatser kvar. Boka bums!

1 kommentarer:

Blogger Elin sa...

oj vad kul det låter med matfestivalen, det vill jag absolut inte missa!

19:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida