Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

lördag, maj 26, 2007

Kila vidare! (2)

Jag har hittat härliga matbloggar som jag vill att ni hugger in på:

Mungbönorna har inte att bra namn utan också höga ambitioner och är riktigt smaksäkra. Wow!

Jag är ju abnormt svag för konsumentupplysning eftersom tidningarna är rätt usla på det. På Matvarugajden hittar du välskrivna (men lite för långa) och originella shoppingtips. Ett nytt bloggmåste!

Sen måste jag tjata lite om de förtjusande Bokororna som har en suverän bokdiskussionssajt X-Libris. Bokhororna är litteraturens motsvarighet till matbloggarna Ragazze; fokligt i ordets bästa bemärkelse. Ofta uppdaterat. Och ett strålande humör.

Hörde jag ett "Hmmmpff!"? Saknar du din blogg? Var lugn! Fler tips om nya eminenta matbloggar kommer i morgon ...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida