Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

tisdag, november 21, 2006

Lyssna på Louise!

I morgon var det meningen att jag skulle jag debattera "Billig mat till varje pris" i programmet Rosenberg. Men en akut operation kom emellan. Jag hade varit förfärligt moloken om det inte var för att jag ersätts av en av mina idoler Louise Ungerth. Faktum är att hon kommer att göra ett mycket bättre jobb än jag i det här sammanhanget. Titta alltså på Rosenberg 22:35 i morgon och hör denna kloka kvinna representera oss konsumenter.

2 kommentarer:

Blogger Jessica sa...

Åh, hoppas att det inte är nåt allvarligt!!
Kram!

18:28  
Blogger Gitto sa...

Hoppas du kryar på dig, Lisa! Jag rekommendrar glögg, framför allt om du har fått några roliga smärtstillande att kombinera den med. :)

11:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida