Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

fredag, april 28, 2006

Teve i helgen? Nä!

Jag har upptäckt att jag nästan slutat läsa bloggar och de få jag läser är av personer som jag börjat umgås med privat. En del flyttar till och med in. Författaren till den i särklass mest välskrivna och fyndiga (om än lite spretiga) vinbloggen har jag förövrigt umgåtts med i 12 år.
Ett strålande undantag är Sandras blogg. Henne känner jag inte alls. Hon hatar mig lika mycket som jag dyrkar henne.
Jag tittar aldrig på teve av samma skäl som alkoholister inte har sprit hemma. Det urartar lätt till okontrollerade orgier. Sandras frustande högenergiskriverier får mig att förstå varför jag aldrig får avvika från den smala tevefria vägen. Läs henne! Numera får hon bo bland mina länkar till höger.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida