Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

söndag, maj 29, 2005

Dags att flytta hemifrån!

Nå, efter att ha varit på Bloggforum inser jag att det är dags att ta mitt ansvar och bli en något mer seriös bloggare.

Varför? Jo, jag har lämnat mitt älskade Malmö, flyttat till Stockholm och kommer att i höst starta Matlabbet tillsammans med projektledaren Ingrid Persson. Här på Hornstull kommer vi att pyssla med bland annat matlagningskurser, receptutveckling och skriverier. Att Matlabbet ligger precis vid myllrande, galna gatumarknaden Street är ingen slump. Vänta så får ni se!

Karavanförarna Dag Hermelin och Hanna Tunberg kommer gradvis att ta över Mat-Karavans Loggbok för matnördar. Det här är mitt eget kryp-in. Men som alla matälskare vill jag ha gäster. Räkna med att läsa nörderier från Sveriges skojigaste matpersonligheter här.

Så fort min webbdesigner har lite tid över kommer den här sidan se lite personligare ut. Till dess får ni hålla till godo med ett standardutförande.

Välkomna!

3 kommentarer:

Blogger Alice sa...

Ser fram emot att läsa och bidra!

00:05  
Blogger nicoletta sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:22  
Blogger nicoletta sa...

Oj, fel och förvirrat. Jag skrev att jag gärna hör mer om Matlabbet.

11:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida